beautyfool beautyfool
155
BLOG

Uchodźcy czy Wchodźcy?

beautyfool beautyfool Polityka Obserwuj notkę 0

Uchodźcy czy Wchodźcy?

70 % uchodźców to mężczyźni. Chodzi mi po głowie czy to aby nie zorganizowana akcja świata islamskiego, mająca na celu przemycenie do krajów Europy w grupach migracyjnych, wyszkolonych bojówkarzy, mających określone misje i zadania do wykonania. Jakie, możemy się domyślać.
O ironio, sam papież zaapelował o przyjmowanie uchodźców w Europie. Jeżeli znana przepowiednia mówiąca że islamiści zabiją papieża, zawiera w sobie ziarnko prawdy, to być może wśród tych których on teraz poleca i błogosławi, jest ten który go zabije. Jego, lub jego następcę. A może nasz papież wie i wychodzi naprzeciw zgodnie z wiarą, że jeśli tak chce Bóg, to musi się spełnić i nic tego nie zmieni?
Jeżeli moja teoria jest czysto "spiskowa", to uważam że mimo wszystko należy dokładnie prześwietlić każdego z uchodźców, żeby z "falą" nie weszło do Europy, a w szczególności do Unii, kilka koni trojańskich.
Słowa te napisałem 9 września. Dziś, 21 września czytam że: "emigracji tysięcy muzułmanów do Europy sprzeciwia się Państwo Islamskie, które oficjalnie oświadczyło, że jest to grzech i działanie zakazane w islamie."

Prymitywne i szyte bardzo grubymi nićmi.

Nie mam żadnych dowodów, tylko własną intuicję jednak po tym - próbującym zamydlić nam oczy oświadczeniu, jestem święcie przekonany że motorem tych działań jest właśnie państwo islamskie.
Jak jednak rozpoznać prawdziwych uchodźców od tych "nasłanych", tego nie wiem i pewnie nikt póki co nie wie. Możemy się jednak dowiedzieć wtedy, jak już będzie za późno. Dla Europy i europejskiej cywilizacji.

I tym mało optymistycznym akcentem

------------------------------------------------
21-09-2015

beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka