beautyfool beautyfool
139
BLOG

251. WOŚP story

beautyfool beautyfool Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

1044. WOŚp story
WOŚP jest corocznym, polskim drenowaniem kieszeni Polaków. Weszło w krew i w zwyczaj. Wiecie, jak nie zaprotestowali /na początku :)/ monopoliści, jak totolotek i inni, że pojawił się podbieracz, to co ja mam do tego. Ja stoję z boku. Dla mnie siema, różowe okulary i jąkaty styl, to za mało by wydębić ode mnie kasę. Zwłaszcza że nie trafiają mi do przekonania/wyobraźni, cele zbiórek, na sprzęty. Nawet jeśli medyczne. O, gdyby chociaż pół tej zbieranej kasy tworzyło jawny fundusz pomocy ludziom, żywym i potrzebującym doraźnej i natychmiasowej pomocy/ wsparcia i byłyby konkretne listy osób które taką pomoc uzyskały, zostałyby one pokazane w telewizji, to wtedy tak. Mnie poruszją bowiem bardziej żywi ludzie niż martwe sprzęty nabywane gdzieś tam dla kogoś tam, przez Owsiaka. Ileż razy łapię się na tym że ogłaszana jest w telewizji zbiórka dla kogoś kogo nie stać na drogą operację /pochodzi z małego miasteczka i przyjaciele i wolontariusze, autentycznie zaangażowani, uzbierali 1000, podczas gdy potrzeba 100 000/ i ja się wówczas łapię na myśli: „przdałby się Owsiak i jego kasa”. Zebrana przez niego znaczy. A tu nie ma. Nikt nie widział i nie wie. Namacalnie. Naocznie. Poszła tam-siam-donikąd na sprzęt, który nawet podziękowania nie może z siebie wydać. Poza tym, co tu jest fenomenem, Owsiak czy sama akcja? Owsiak był zaczynem, niewątpliwie dobrym zaczynem, a teraz on sam w tym tkwi i sam nie rozumie do końca jak to się wszystko w chwale i tak długo kręci, sam nie pojmuje, bo jak ma pojmować, skoro nie wie nawet tego ile jest centymetrów sześciennych w sześcianie o boku jednego metra. On,   Naczelny Liczmen.
Jak wiemy różne są opinie o akcji. A to że Owsiak lewicowy, agorowy i akcja też, wielki albo defraudant. Tu nic nie dołożę.
 Nie wiem też ile jeszcze się to pokręci, ale w taki zimny dzień jak dziś, żal mi trochę poczciwych wolontariuszy. I jesli to jest biznes jak każdy inny, pocieszam się że pewnie niedługo zastapią ich smsy. Chcesz wesprzeć Orkiestrę? Wyślij smsa. Z ciepełka domu. Wylosowanym, serduszka prześle mmsem Owsiak SMS Orkiestra.
I tym oto opty…
10.01.10
beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości